BASISSCHOOL paulus

Welkom op de site van basisschool Paulus.

Op onze school geven we het onderwijs op vernieuwende wijze vorm. Zo proberen we het onderwijs op ieder moment aan te laten sluiten op de behoeften van kinderen in een veranderende dynamische wereld. Voorbeelden daarvan zijn het geven van Engels én Duits op school. Engels omdat het de internationale voertaal is. Duits, omdat we "onze" kansen, zo vlak bij de grens, vergroten.

Onderwijsinhoudelijk maken we keuzes die volgens onze visie het best aansluiten bij de ontwikkeling van talenten en vaardigheden. In de ochtenden geven we op intensieve wijze taal- en rekenles. 's Middags geven we een thematische invulling aan wereldoriëntatie en techniekvakken.
Daarnaast hebben wij schoolbrede thema's waar wij met alle groepen gedurende een bepaalde periode aan werken.

U bent van harte welkom!

Thomas Schulte
Ellis Tempelman